Kızlar iyi akşamlar ❤️ benim adetim 10 güne yakın gecikmesi oldu ben bir kaç gün önce awox gebelik testi yaptım ama birşey çıkmadı şimdi benim sorum şu adet gecikmesiyle test yapıp negatifi görüp bir kaç gün sonra test yapıp pozitifi gören oldu mu ? Benim kasıklarıma giren hafiften bir ağrı var ama asla adet sancısı değil çünkü normalde adet günü ve öncesi ben ağrıdan ölürüm ama bu sefer sıfır ağrı