Merhaba Kızlar 27 haftalık hamileyim. Fakat geçen kontrolümde doktorum enfeksiyondan dolayı erken doğum riskimiz olduğunu söyledi. Çok dikkatli olmam ve tuvalet harici kalkmamam gerekiyormuş. Tuvalette bile çok durmak yasak. Aranızda bu durumu yaşayan var mı geçiyor mu yoksa doğuma kadar böyle mi olacak ?