GoncaS canım bende 39+1 im bugun kontrolum vardı doktorum pazartesi tekrar çağırdı ama normal doğum odaklıyım doktorumda bende o yuzden bugun ikimizinde sabretmesi gerektiğini soyledi normal doğum gözüküyosa bebektede bi sıkıntı yoksa 40+ 2 ye kdr felan bekletiyo doktor sonrasında suni sancıyla doğuma başlıyo yani cumartesi içşn erken daha bekleme şansın var