_Ece14 Merhabalar 26 hafta 5 günlük hamileyim az önce çok az kanamam oldu ama ağrım sancım yok birdaha da gelmedi acaba doktora gitmem gerekiyor mu bişey olmuşmudur ağır iş de yapmadım
Ilgaz01 _Ece14 bende o haftada yaşadım gizli sanci ve tansiyon yükselmiş rahim kasilmis mg falan yaptılar ödüm koptu resmini de cwk dr a goster
nursenasu27 _Ece14 hemen bi doktora başvurmalısın şehir hastanesinin kadın doğum aciline gitmelisin bence
happyfuture Canım bi acile git idrar kan testi alıyorlar sonra kadın doğum doktoruna gönderiyorlar için rahat etsin belki idrar yolu enfeksiyonu falan vardır