Merhaba hanımlar, ilk gebeliğim ve çok tecrübesizim. Philips Avent biberon alacağım. 240 ml 1+ olan biberonu aldığımda hemen kullanamıyor muyum ? Yoksa en başta illa 0+ aylık küçük boy olanı mı almam lazım? Ve 1-2-3 diye de akış hızları var ne yapmam lazım kafam çok karıştı bu Biberon olayında yardımcı olun lütfen 🥹☺️💞