Suleaydogan1 Doktor cinsiyet söyledi kızlar bugün 11+6yız ben sormadan cinsiyet söyliyim mi dedi çok müsait pozisyonu buna dedi kız olduğunu söyledi sonradan değişir mi acaba. Bende çok kız istemiştim sonradan hayal kırıklığı olsun istemiyorum😄
melissa_cicek Suleaydogan1 Bende 12+0 da öğrendim %100 erkek dedi sizde yüzde falan belirtti mi emin konuştu mu
edaabykl Suleaydogan1 tam bacak arası gorduyse degismez bence ultrason goruntusu varmi acaba bende 11+5 de gittim en son ama kimse bkse demedi🫣😂
Suleaydogan1 seher_3590 seher_3590 ben diğer kızımı 5 aylık ken öğrendiğim için bu çok erken geldi 😄 teşekkür ederim 🫶
Suleaydogan1 melissa_cicek yok şu an pozisyonu çok uygun cinsiyet bakmaya dedi, kesin olarak 18. Haftada öğreniriz dedi
melissa_cicek edaabykl özele mi devlete mi gidiyorsunuz devlet 16. Haftadan itibaren söylüyor özelde bu haftalar da bile tahmin ediyorlar cihaz farkından dolayı
klncbebek Suleaydogan1 bizde 18 haftalığız bu hafta gittiğimde bacak arası boş kız diyince şok oldum çok Sevindik bir oğlum var yine oğlan bekliyorduk😀Çarşamba günü tekrar gidicem yine sorcam bakalım hâlâ inanamıyorum sonradan değişen çok çıkıyormus çünkü 😅🤦
Iremsel_ Suleaydogan1 bende 11+6 da öğrenmiştim kız olduğunu şuan 30 haftalık olduk değişmedim kızlar değişmiyor genelde canım sağlıcakla kucağına al inşallah 🙏🏼🫠