Merhaba hanımlar, 3 yaşında oğlum var Ahmet Aras, ikinci oğluma hamileyim, bir ayım kaldı doğuma, Ali Barlas ismini koymayı düşündüm ama herkes Barlas adında çocuklar çok zor, yaramaz, hareketli, liderlik özelliğinden dolayı zor bir çocuk oluyor diyorlar. Sizin bebeleriniz de böyle mi gerçekten adla ilgisi var mı? Aras da böyle ve çevremde de sakin uyumlu bir Aras görmedim hiç. :( Sizce aynı hatayı bir daha yapmayayım mı yoksa koyayım mı kararsızım sizin fikirleriniz nedir?