bebed Merhaba kızlar bişey sorcam lütfen yardım edin ne olur beş haftalık hamileyim sırt agrısı ve karın agrısı normal mi
emmy06 bebed günlük yaşantını zorlaştırmadığı sürece normal, rahim kendini hazırlıyor damarlar genişliyor. Ama duramayacak kadar ise doktora gidin
Halime34 amphitrittee saçmalamıyorum farkındaysanız içi rahat etmicekse doktora görünsün dedim. Bende ilk zamanlar oluyordu doktorum normal dedi hep çok şükür bebeğim sağlıklı haftaya kucağıma alıcagım.
amphitrittee Halime34 ben sırt ağrısıyle kimyasal geçirdim ilk haftalarda sırt ağrıları çok normal karşılanmaz gebelikte her ağrı da iyi değildir