Sisihappy Ben sabah akşam alıyorum.ilk haftalarda sadece sabah aç karnına içip 2 saat bekleyip öyle kahvaltı yapıyordum ama aç karnına midem kabul etmedi her zorladıgimda da kusturuyordu.Simdi tok karnına yutuyorum daha iyi hissediyorum baştan bı boğazda acılık bırakıyor oda benim hatam hapı yutana kadar can çekişiyorum 😅 (Doktoruma şikayetimi belirttim aç karnına yutuyorum ama mide boşken kusuyorum sonrasında zehir tadı geliyor diye öylelikle saatleri değiştirdik ve tok karnına oldu