ozgenurd hastaneye girdiğinizde sizi hostesler karşılıyor zaten direkt yönlendirmeler için, ilgi seçtiğiniz doktorla da alakalı sıra beklerken görüyorum bazı doktorların hastaları 5 dk bile durmadan çıkıyorlar benim için kötü bir şey mesela bu ama ben Bülent beye gidiyorum çok memnunum sizi yönlendirmeden testlerin ne olduğunu açıklayıp tercihi tamamen size bırakıyor güler yüzlü sevecen tekrar tekrar inceliyor bebeğinizi hasta mahremiyetine de oldukça dikkatli hastane ise çok temiz tuvalet ve tahlil vermek için kullanılan tuvalet bile ayrı öyle söyleyeyim