meyrakutbir Merhaba anneler ❤ Özel sektörde calışıyorum son aya kadar çalışmayı düşünüyorum. SGK üzerinden toplu para alınıyormuş galiba bu neye göre veriliyor birde parça parça halinde mi toplu mu bilgisi olan var mı? 🤗
Hepimizinsorunlarivar13_ meyrakutbir çalışamaz raporu aldığınız günden itibaren muhasebeciniz SGK ya bildirir ve rapor parası alırsınız 16. Haftanın parası isteyen toplu alabiliyor muhasebecinize bağlı
meyrakutbir Hepimizinsorunlarivar13_ niye 16′ncı hafta anlayamadım da rapor parası olarak mı geçiyor o ekstra değil yani
Hepimizinsorunlarivar13_ meyrakutbir 16 haftalık doğum rapor parası oluyor yanlış yazmışım toplam doğum izni o kadar süre ya hani ister 32. Haftada izne çıkarsınız ister 37. Haftada canlı doğum gerçekleştikten sonra rapor parası yatıyor muhasebeciniz raporu onayladıktan sonra rapor parası olarak geçiyor ekstra emzirme ücreti var bir seferlik birde devlet desteği var işte 5000 1500 gibi başka bildiğim ödenek yok