Kalbini ferah tut evet beklemek zor oluyor ama öyle çağırmasının sebebi bazen geç duyuluyor benim de 6 haftalık tı kese göründü bebek yoktu içinde doktorum 8 hafta lık falandı sanırım tekrar çağırdı ozaman duyduk hiç merak etme kese oluşmuş bebeğin içinde oluşması kalp atışı duyulması için o kadar süre vermiştir