basarratagun Kızlar çok vicdan azabı çekiyorum . Bazıları bişey olmaz diyor bazıları çocuğuna zarar verir diyor bi gazla saçımı boyadım lanet olsun yapmasaydım on beş dk sonra yıkadım kokusunu solumamaya çalıştım beneğime zarar vermiş midir
tkrekekk basarratagun Tartışmaya açık bir konu. Benim iki ablamda boyamış hem de ilk tramesterse yeğenlerim de bir şey çıkmadı şu an 13 diğeri 7 yaşında ama yorum yok. Vicdan azabı çekmeniz normal bir şey olmaz umarım ya
TKumsall basarratagun kokusundan ziyade deriye temas ettiği için önerilmiyor çoğu kişi organik boyayla boyuyor iki gebeliğimde de hamile olduğumu bilmeden saçımı boyamistim sonra gebeliği öğrenmiştim bişey olmadı ondan yana şükür şimdikinde saten saçım kendi rengindeydi iki çocukla taramaya bile vaktim olmuyor saten😅
ylnydgd basarratagun amonyasız boya kullanılması gerekiyor ben 15. Haftada boyattım 25 teyim su an aksi bir şey çıkmadı
basarratagun tkrekekk fazla mı evham yapıyorum acaba diye düşünüyorum ama içim içimi de yiyor 19 haftalıgız bizde
tkrekekk basarratagun Ben de bu gün tam 19 haftalığım saçlarım bem beyaz . Evet fazla suyla yıkayın bir şey olmaz umarım içinizi ferah tutun 😔 doktorunuza danışın
ghostty basarratagun genelde 12-16. haftadan sonra boyatabilirsiniz diyorlar. Hem siz hemen yıkamışsınız bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Ama bu konu gerçekten göreceli. Benim doktorum da bence boyatma dedi o yüzden boyatmayı düşünmüyorum. Ama boyatan kişilere de bir şey diyemem. Kanıtlanmış bir zarar yok baktığınızda. Ne kadar kendimize dikkat edersek şu dönemde o kadar iyi olur🤗
TKumsall basarratagun çoğunluk doktoruna sorup boyuyor saten bişey olmaz diyen çok oluyor ama herkes aynı olmuyor bana biras fazla abartı geliyor sonuçta açıcı vs bişey sürülmemiş kimisi ombre falan yaptırıyor saatlerce boyanın altında Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah
Sedoss10 Hamileliğimin ilk haftalarında boyadım bi sorun olmadı. Geçen ay tekrar boyadım . Bi sorun olacağını düşünmüyorum Allah’ın izniyle. Herkes her şeyi çok biliyo zaten. Kalbinizi ferah tutun bence.
6521kardelen Bende rutin şekilde boyatan biriydim, hamilelik olunca doktorum amonyaksiz ve bitkisel boya kullanabileceğimi söyledi. Dip boyası olacaksa 20 dk dan fazla tutulması gerektiğini söyledi