bicirinannesi Üçlü tarama testi yaptıran var mı? Sadece kan mı veriliyor yoksa ikili testte olduğu gibi ultrasona da giriyor muyuz? Ona göre yarın cinsiyet için doktora gidicem. Sık sık ultrason zararlı olduğu için
Selindikci35 bicirinannesi ben yaptirdim cnm kan verdim bi de ultrasonda doktor yine bakti omurgasina fln..kan sonucu 2-3 gune cikmisti bnm ama doktora 1 hafta sonra gitmistim
Ggizemsnl Rumeysaa6 bende haftaya gideceğim zorunda mıyız ben baktırmak istemiyorum. İkili tarama da kan falan vermedim ultrasonda ense kalınlığına ve burun kemiğine baktı oluşmuştu allahtan. 🙏
bicirinannesi Nurulayn hayır asla öyle bişey söz konusu dahi olamaz ama doktor ısrarla istedi🤷🏼♀️ Ne derseler yapıyoruz
bicirinannesi Selindikci35 teşekkür ederim canım . Yarın gidicem inşallah. Gittiğimde cinsiyete de bakar mı diye düşündüm ondan sordum. Cinsiyetimiz hala netlik kazanmış değil 🤷🏼♀️
Nurulayn bicirinannesi bende aynı düşüncedeyim testi yaptıktan sonra sonuç dowm sendromu riski çıktı benim.kendimi pek iyi hissetmiyorum demem o ki yaptırıp gebelinizi zehir etmeyin yine siz bilirsiniz
Selindikci35 bicirinannesi belli olur cnm merak etme..saglikli olsunda hic onemli degil..Allah gonlune gore versin🤗