6+4 bugün kontrolüm vardı kahverengi akıntım oluyor progestan kullanıyorum doktor bir sorun yok dedi kese ve yolk saçı var kese boyutu 11mm bebek çok hafif görünmeye başlamış dedi haftaya pazartesi kalp atışı için tekrar çağırdı . Bu haftada kalp atışı hala görünmeyen var mı ?