Aloska
Eşim girdi benimle önce suya girdim yanımdaydı
Sonra çatala geçtim hep elimi tuttu o süreçte bebel doğunca da elimi bırakmadan dizlerinin üstüne çöktü ağladı biraz çektiğin acı için ağladım dedi 🥹 ki eşimi kan tutar bayılır diye korkmuştum ama biz öyle bir sıkıntı yaşamadık
aramızda soğuma vs de olmadı
Şimdi 2.ye hamileyim bi sorayım bakayım girmek ister mi tekrar diye konuşmadık hiç daha