Sibel_72 kızlar 2 doktor takıplıyım ikiside bişi diyor ilk doktor başından beri kız dedi 2. Doktor da bugün %90 erkek dedi değişir mi detaylıya daha 15 gün var
ylnydgd Sibel_72 %100 demediyse değişme ihtimali var pipiyi kordon karışabiliyor çünkü. Kız olunca bacak arası direkt boş oluyor. Detaylıda netleşir bence
gulsehr Bana Özel de %80 erkek demişti bugün devlet hastanesi de erkek dedi erkek dediği zaman değişme ihtimali çok az
Sibel_72 gulsehr ben başından beri devlete gidiyorum özeller 3000 istiyor o kadar verecek durum yok suan içimi rahat etmıyorlar görselde vermiyorlar göstermiyorlarda inş değişmez
Sibel_72 ylnydgd detaylıdiyıda devlete yapacağım bir çok kişi detaylıda doktor bakmıyor diyor bizim buradaki devlette
meltemmiray gulsehr bana da doktorum %80 erkek dedi ama cok erken oldugunu düsündüm. 12 haftalık benim de.
gulsehr meltemmiray genelde değişmiyor erkek dediğinde ama hakkında hayırlısı olsun benim iki oğlum vardı kız olmasını çok istemiştim ama erkekmis sağlıklı sıhhatli olsun da