52aysu size yardımcı olur mu bilmiyorum da ben 10 gün gecikme sonrası kan testi yaptırdım. 2-3 haftalıktı, kanda bebek belirtisi var dedi ama kese yok dedi. Dış gebelik olabilir, 2 günde 1 kana geleceksin dedi. Ben evde kendime dikkat ettim, yaklaşık 3 hafta sonra kontrole gittim. Kese oluşmuştu şükür. Siz de içinizi rahat tutun, kendinize dikkat edin. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle