mom28_ Tüp bebek yaptıran arkadaşlar dondurulmuş embriyo transferi öncesinde 2.reglin gecikmesi normal mi sizlerde yaşadınız mı bu durumu
ghostty mom28_ kullanılan ilaçlar bazen gecikme yapıyor. Ben yaşamadım ama arkadaşımda 1 gün gecikme olmuştu.
Miniminibirler mom28_ benim de günüm bugun. Bakalım kaç gün gecikecek normalde saat gibiydi bu sabah uyanınca olmam lazımdı ama tık yok lekelenme bile başlamadı
mom28_ Miniminibirler bende aynı günü gününe olurdum günümüz geçeli çok oldu @ilkiminannesi 38.gün ben 36.gündeyim inşallah bu gecikme kiste falan çevirmez olumsuz bir durum olmaz bakalım hayırlısı
mom28_ Miniminibirler evet yumurtlama günüm gecikmişti ona güveniyorum bakalım adette gec gelir diye düşünüyorum
Miniminibirler @mom28_ @ilkiminannesi ağrılarınız var mı kızlar? Benim özellikle sol kasığım yumurtlama dönemimdeki gibi ağrımaya başladı
ilkiminannesi Miniminibirler evet ya sanki yumurtluyoruz hala ama sökülmediğimz içinde hormonlar alt üst olmuş gazımız olabilir Çünkü sabah karnıma masaj yaptım gaz dolu
mom28_ Miniminibirler arada sag kasıgım agrıyor gögüs agrısı var karnımda şiş gazda var aynıyız anlaşılan