Kızlar bu benim 2. Gebeliğim, 68 kg ile hamile kaldım şu anda 79 kg oldum. Aslında fazla yemek yemiyorum ama nedense çok hızlı kilo alıyorum. Göbeğim kocaman oldu, kızımda 8 aylıkken olan göbeğim şu anda var. tahlillerim hep iyi sonuçla çıkıyo bir sıkıntıda yok çok şükür. Detaylı ultrasonda doktorda dedi göbeğin çok büyümüş diye. Son zamanlarda daha hızlı kilo alınıyor biliyorum o yüzden açıkçası korkuyorum.. hareketlerim şimdiden kısıtlandı azcık gezsem bacaklarım ellerim şişiyor. sizler kaç kilo aldınız bu normal mi dertleşmek istedim🥹