Defnenaz siz ne saçmalıyorsunuz konuya alakasızca yorum yapıp insana negatif enerji veriyorsunuz ki ayıp ya
Tospik açıkçası bişey olacağını sanmıyorun 38+ lardan sonra doğum her an olabiliyor sonuçta. Yine de doktorunuza danışın derin. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah❤️