meltemmiray Kızlar selam. Bugun doktor 12. Hafta 2li taramada cıkıntı gördüm erkek gibi dedi %80 dedi. Sizce yanılma payı var mı? Daha once basına gelen oldu mu? Kız hissediyorum epey saskınım.
Zeynepefem meltemmiray yanılma payı az da olsa vardır ama yine de cok umitlenmeyin bence erkek pek değişmiyor