Eymt Kızlar selaaam😘 10. Haftadayım ama bugün bi göğüs hassasiyetimde azalma oldu. Sizce normal mi? Terslik yoktur değil mi? 🧐
gstone Eymt Merhaba, ben de 10. Haftamdayım geçen hafta salı kontrolüm vardı her şey yolunda dedi doktorum ama sanki perşembeden beri göğüslerimdeki şişlik azaldı eski haline döndü gibi ben de tedirginim sizin gibi, bir sonraki kontrolüme de 2 haftam var
Eymt gstone ya bilemedim benimde 2 gün önce her şey normaldi kontrolde bugün azalmış gibi geldi acaba normal midir bir düşündüm ama bilemedim açıkçası :/ en ufak şeyde tereddüte düşüyor insan malesef çok zor bir süreç