qwertyxx Bebeğim 9+5 olması gerekirken 8+1de kalmış ve kalp atışı gözükmedi yanlış görülme ihtimali var mı normalde her şey yolundaydı
betulmommy qwertyxx radyolojide doppler bakılması gerekiyor. Kesin tanı orada koyuluyor kan akımı var mı yokmu gözükür
qwertyxx elkremi kalbi durmış elkremi kalbi durmuş kürtaj oldum parça kaldı tekrar kürtaj oldum tekrar parça kaldı histereskopi oldum