Kizlarr bugün ikili tarama için muayeneye gittim ve bebeğimin 2 hafta önce kalbinin durdugunu öğrendim hemen yatış yapıp kürtaj olman gerekli dedi ben o hastahaneden çıktım bilkente randevu aldım saat 4 de randevum var inşallah bu gözyaşlarıma karşılık güzel haber alırım kzilar dua edermisinz🙏 😥😭