aslbll Merhaba herkese, kızımıza isim bulmakta çok kararsız kaldık. Aklımızda bir kaç isim var, sizce hangi isim kulağa hoş ve anlamlı geliyor? Sizde fikrinizi belirtir misiniz? 💖💖💖💖💖✨✨✨✨ -Güneş -Belinay -Gökçe -Umay
Aysunays aslbll Umay kulağa daha güzel geliyor. Ama anlam olarak bu isimlerden en güçlüsü Güneş bence