Tomriscvn etliğe gittim bir kaç hafta acilden girdim dış gebelik diyerek yatırdılar beni, gece kürtaja alınacaktım eşim reddetti sonra kese göründü, ikiz dendi, sağlıklı dendi sağlıksız dendi beni perişan ettiler 😂 etliği duyunca ürperiyorum artık. Eski Keçiören eğitim araştırmaya gidiyorum bir süredir ancak rahim tersmiş benim, doktor kalp atışını bu kontrolde duyamadı kürtaj derse eğer bilkenttw bir erkek doktordan görüş almayı düşünüyorum. Çok zor doğru doktoru bulmak içimize sindirmek benim sürecim çok zor geçti sizinki çok daha kolay olur inşallah 💖