Hatnbnr bunu üzülerek söylüyorum ama parayı verince öyle iyi davranıyorlar ki en azından ben özelde kötüsüne denk gelmedim ama ne zaman devlete gitsem mutlaka rahatsız edici bir durum oluyor gerçekten. Kimse bayılmıyordur eminim özele bir ton para vermeye, keşke devlet hastanelerinde işlerini severek yapan insanlar olsa da biz de paraları saçmak zorunda kalmasak.