Pinartkz nurgunes1712 doğum için doktor ile birebir görüşebildiniz mi yoksa asistanlar mı ilgileniyor
nurgunes1712 Pinartkz doğum yapmadım ama sağlık sorunum hakkında birebir görüşüyordum evet polikliniklerin arkasında odaları var orada oluyorlar genelde. Oraya gidip konuşuyordum