Hamişler ben 1 haftadır 2 kere gittim ilkkimde. Yapamadı yok yüzü göstermiyor dedi uyuyor dedi ,sırtı dönük dedi ,2 . Gittim bugün sadece organlara baktı yüzü ile ilgili detaya bakamadım renkli çekim yapması gerekmiyor mu neden böyle yapıyor anlamadım ,başından mı attı acaba beni ,sürekli gittim dpktor değil ,organlara baktı yolladı beni