Snowel Merhaba arkadaşlar,Gökhan Gölcük takipli olanlar muayene süreniz toplam ne kadar sürüyor,iki kere gittim şimdiye kadar ikisinde de 3-4 dakikadır toplamda.Herkes aynı şekilde mi merak ettim
Ezgibaburr Bende gidiyorum gokhan golcuge hatta geçen hafta oradaydim dediğiniz gibi devlet hastanesi olduğu icin 5 dakikayı geçmiyor malesef doktor ilgilenmeye çalışıyor ama hasta mahremiyeti yok odada 3 kadin vardık yani biri giriyor diğeri çıkıyor bakalım hayırlısı biraz daha gideyim olmazsa döneceğim eski doktoruma
bburcu000 Bende gidiyorum. Eşimle birlikte gittik ikimizi birden aldı odaya sonra ultrasona geçebilirsiniz dedi eşimede sizde geçin dedi biz içerdeyken bizden önce ultrasondan çıkan hastaya bilgi verdi sonra yanımıza geldi asistanı bakıyor ama bütün bilgileri doktor bey söylüyor gayet güzel gösterdi bu bebiş bu kese kilosu bu boyu bu diye. Sonra çıktık sormak istediğiniz bişe var mı dedi eşimle aklımızdakileri sorduk izah etti anlattı biz çok memnun kaldık evet dakikalar süren bir muayene değildi ama devlete göre bence çok ilgili ve güleryüzlü bir doktor
seymaayla Çok merak ediyorum vajinal mı bakıyor yoksa karından mı bakıyor. Daha önceki doğumumda ilk kontrol vajinal olmuştu biraz korkuyorum