foodeng34 Ben de bugün konuştum doktorumla. Çok fazla aşı yükü olsun istemiyordum ama doğduktan sonra zaten bebeğe yaptıracaksam ben yaptırayım diye düşündüm sonradan. 31+5 teyim. Pazartesi doktorumla konuşayım tekrar. Çok teşekkür ederim. Bu arada bir yan etkisini de görmediniz sanıyorum değil mi? Sadece ağrı ve şişme oldu?