İki üç gün önce buraya yazmıştım idrar testi yaptım ve birisine birisi silik çizgi çıktı. Buraya fotoğraf yüklemeyi de bilmiyorum aranıza yeni katıldım. İdrar testini görür görmez kan vermeye koştum ama kanda henüz çıkmadı çünkü adetime daha var doktor da kanda görülmesi imkansız ama yine de yapalım dedi adetten 1-2 gün sonra kan testi vererek daha çok netleştirebiliriz gebelik durumunu dedi. Çok büyük hissediyorum yani bence var çünkü tabii ki bazı testler belirsizdir bazı testlerde insana şaka yapabiliyor ama ben şaka yaptığını sanmıyorum çünkü aylardır deniyorum hep net tek çizgi ve negatif çıktı o yüzden belki de bu kadar heyecanlandım silik olan çizgiye. Lütfen gebe olan anne adaylarımız annelerimiz dua edin hayırlısı olsun sağlıklı olsun ama benim de bir evladım olsun tam bir hafta sonra tekrar kan vermeye gideceğim bir hafta sonra tekrar idrar testi yapacağım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun. Bir de söylemeden geçemeyeceğim aklıma şu takıldı benim kuzenim idrar testi yaptığında çizgileri benimki gibi biri net biri silik çıktı 3-5 gün sonra kan verdim kanda da pozitif çıktı ondan dolayı da umutlanıyor olabilirim ah gerçekten böyle şeyler çok karmaşık şeyler hepimizin hakkında hayırlısı neyse o nasip olsun 🥰