Merhaba kızlar 22 haftalık gebeyim. Şu ana kadar çakmak erdem hastanesinde takipliydim. Şükran hanımı çok önerdiler çevremden. Doğum ücretlerini öğrenmek istedim ama muayenede söylüyorlarmış sadece. Doğum ücreti ve hangi hastanelerle anlaşmalı olduğu benim için önemli ona göre gidip muayene olup gerekirse devam edeceğim. Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim