OgretmenEva BaharSefvan bizim kızımızın ismi Meva olacak kısmetse 🙏🏻 Erva, berra, asel de hem tınıları hem anlamları çok güzel 💕
Habibee BaharSefvan bizde asel lina koymayi düşünüyoruz canim anlamları çok güzel bide kuranda geçiyor
NvS BaharSefvan 38+2 haftalık olduk kızımla ve bız Defne koymaya karar verdik ama Eylül ismını de cok onermişlerdı cnm 🙏