emmy06 hamılelıgımı ogrendım 5 gun sonra kanamayla uyandım gece pıhtı pıhtı dusuyodu ama ılk basta lekelenmeydı doktoruma yazdım gece 4 de oda sabah gerı dondu pıhtıları atınca dusuk yapıyosun emıne boyle yerlesme olmaz acıl gelmen gerek dedı gttım ama daha kese bıle yoktu ortada sureklı kanamam oldu 11 haftalık olasıya kadar 11 hafta hergun kanamayla acıyodum gozumu devlete gttım acıle orda dusuk yapıyosun zehirleneceksın vs dıye cok korkuttular 2-3 gun kendı doktorumun hastanesınde yattım bebegın hareketlerı oldugu kalbı attıgı surece kımse bu gebelıgı sonlandıramaz dedı doktorum ben veya bı baska doktor dedı. Suan hala korkuyorum ya kanama olursa dıye vajına kurulugu yasıyorum akıntım geldıgınde bıle tedırgın oluyorum kanama gelırse arkasından dıye 2lı ve fetal dna yaptırmadım karnıma koyan yolunu cızmıstır dedım sımdı bunun baskısını yapıyo cevrem ve doktorum. Ama bence korkmayın normal ılk 3 ay kanama her kanama onemlı ama abartılacak kadar degıl bence zaten saglıklı gebelıkse bebegınız her turlu sıze tutunur allahın ıznıyle bırazda ınanc devreye gırıyo burda