Bulutlarda elfgkce- 3 gün haraketleri çok iyiydi dün biraz yürüdüm sallana sallana rahat yeri buldu herhalde bugün çok sakin. İnsan korkuyor ama normal herhalde geçen haftada 2 gün çok az haraket etti nst çekildi normal çıktı
sari_papatyam orkidemm_ benim de böyle bir gün kıpır kıpır durmaz sonra aşırı sakin olur herhalde bazen devirip totoyu tüm gün uyuyorlar😅benim de 29. Hafta normal diye düşünüyorum ikinci bebek de bir sakinlik geliyor 😅
orkidemm_ sari_papatyam doğrudur benim ilk gebelik sen daha tecrübelisin bakalım her gün farklı birşey oluyor 😛
stardusttt Bende 28+1’im benimde kızım bazen çok hareketli bazen çok durgun hatta bir süre hareket hissedemediğim için acile gittim. Ama normalmiş alıştım artık 😅