tugcelice07 Ne bulantım var ne göğüs hassasiyetim bebeğime bir şey olur diye çok korkuyorum böyle olan var mı
Yazmelegi_ tugcelice07 korkmayın herkeste bulantı veya baska şeyler olacak diye bisey yok❤️ demekki sizde rahat geçirenlerdensiniz
esrskr tugcelice07 normal canım 1. Trimester bitince bu belirtiler azalıyor ben de şuan 14 haftaligim dediğin belirtiler bende de vardı şuan yok denecek kadar az
merviiisko 12.haftamdayım şimdiye kadar hiç bulantım olmadı çok şükür başlarda göğüs hassasiyetim baya vardı şimdi o da azaldı endişe etmeyin çok normal