Gmzle Kızlar 15+2 haftalık gebeyim sabah uyndigimda bisey yoktu ama ekmek almaya gittim geldim eve alt karin ağrım başladı oturunca geçti ama ayağa kalkınca hafif oluyor gene normal mi bu 😟😟😟
nzehra Gmzle normal canım ben 26 haftalık olucam hala ağrım oluyor çok şiddetli olmadığı sürece doktorum alt karın, kasık ağrısını normal dedi