gmzkr mey65 Nasıl anladınız peki doktor hiçbir şey demedi. 2 hafta sonra ikili tarama testinin sonucu için gideceğim inşallah o zaman bir şey der
ruzgar21 babylove_33 yok canım çarşamba gideceğim 12 haftalıkken bakalım öğrenecek miyim sen bana tahminde bulundun mu
babylove_33 ruzgar21 hatırlamıyorum ki konuşmuştuk ama kız dedim sanki. Ben merak ettim sadece bende erkek istiyorum ondan sordum☺