mamu Bilgisi olan yada yaşayan varsa yorum yapabilir mi? 8 Kasım 5+0 vajinal bakıldı kese çok minicik 0.33 mm betam 4331 Tüp bebekle hamile kaldım öncesinde iki kaybım var korkuyorum bugün tekrar beta baktırdım 7313 çıktı
Gks_01 mamu ben de tüp bebek korkma 4+5 te minicikti zor göründü . Devlet hastanesinde göremediler bile kese göründükten sonra betaya baktırmanıza gerek yok
Baahaar Korkmayın inşaAllah herşey yolunda gider. Betanız güzel artmış 2 hafta sonra giderseniz inşaAllah kalp atışını duyarsınız
aknrhsn mamu kanamaniz var mı acaba bende 6 haftalık gebeyim kesem yeni göründü bugün bir anda kanamam oldu doktor kese bozulabilir dedi
mamu aknrhsn kanamam yok progestan kullanıyorum iki iğne iki fitil tüp bebek doktorum öyle başlattı öylede devam ediyor benimki betaya göre kese çok minicikti o beni endişelendirdi
mamu Gks_01 korktum ilerleme durmuş sandım ondan baktırmıştım iki kaybım olunca ister istemez tedirgin oluyor insan