Gamzedeniz Henüz doğum yapmadım ama şimdiden araştırma yapıyorum sizlerinde fikrini almak istiyorum? Normal doğumdan sonra kullanan çok kişi var ama sezeryandan sonra kullanan var mı?
Gamzeobt Gamzedeniz 13 gün oldu sezeryenle doğum yapalı ama ne yazkki kulanamiyorm denedm ama dikislerm karnm çok agirdi cikardm hmene
Gamzedeniz Gamzeobt dikişleriniz iyileşmedi değil mi henüz? Dikişleriniz alındı mı? Rabbim analı babalı büyğtsğn bebişinizi 🙏🏻😘
Senayuzuntass Bn de yeni doğum yaptım normal doğum yaptım ama alttan dikişlerim var benim de çok ağrı olduğu için takamadım ve göbeğim duruyor olduğu yerde çok sınır bozucu
Gamzedeniz Bi arkadaşım elastik bandaj önerdi sıkılığını kendin ayarlayabiliyırsun dedi. Banada mantıklı geldi geniş olanlarından denemeye karar verdim bende. İnşallah bi doğursaydık hayırlı sağlıklı bi şekilde 🙏🏻