ylnydgd sunbloom123 manuel olanını kullanırken başka bir şey yapılamayacağı için ben lansinoh un eller serbest olanını alıcam ki o sırada işimi gücümü de halledeyim
Daisyy000 sunbloom123 Ben lansinohtan hiç memnun kalmadım. Çok begenenlerde var ama bana uymadı. Yağlı sütü çekemiyor. İlk zamanlar sütüm yok zannediyordum onun yüzünden ,meğer varmış ama makina cekemiyormuş
Sydasy sunbloom123 asla asla manuel ile uğraşmayın. Hiç tavsiye etmiyorum. Aşırı yoruyor. Enerjiniz kalmıyor. Bebekle ilgileneceğiniz zamanı ona harcıyorsunuz resmen
penbe_karisi Bu markanın değilde farklı markaninkini kullanmıştım iş görür ama çok fazla yoruyor manuel eller serbest model Alicam
daisy__ Manuel pompa hangi marka olursa olsun güç gerektirir ve ben işe yaradığını düşünmüyorum sütüm çoktu benim ama manuel de biberonun yarısı bir saatte dolmuyordu daha sonra elektriğe geçince bir saatte isli göğüsten 4 5 biberon dolduğunu gördüm