aysegulk07 ben şuan doğum yaptım ama 13. Haftadan itibaren dinlemeye çalıştım önceleri kaybım olduğu için içim rahat ediyordu, birde şöyle bişey var plasentada da kalp atımı gibi bir ses var detaylıda doktorum dinlerken görmüştüm ve benim dinlediklerim hep plasentaymış, benim plasentam hep aşağıdaydı sağ kasığımda karnım büyüdükçe ses daha da belirginleşti, yani damar sesi değil onu söylim şimdi gelirler o damar diye 😅 çünkü biliyosunız bebek kalbiyle bizimki farklı atıyor velhasıl plasentayı dinlediğimi düşünerekten en azından bebeğimin hayatta olduğunu anlayıp rahatlıyordum zaten hareketlerini hissetmeye başlayınca bıraktım
Aydan95