Sema5844 bende 24.haftamdayım daha dogumuma var tabi ama bu korku heyecan hep olur insanda eşime dogumda yaklasıyo bu kez cok farklı korkuyorm yaa dediğimde sen her doguma girdiginde aynısını diyosun rahat bırak kendini kasma allahn izniyle bişey olmayacak der güler hatta
Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin bende 4.sezeryan için bekliyorum ♥️ 🙏🏻