jalepone benim bebeğimin detaylı ultrasonda sol böbreğinin multikistik displastik olduğunu öğrendik.yani tek böbreği gayet sağlam, diğer böbreği çok sayıda kistle dolu sönmüş bi yapıda gelişememiş oluşamamış bir organ halinde. bunu detaylı ultrason haricinde hiçbir şekilde öğrenemezdim. öğrendim ne oldu diyecek olursanız, birincisi buna hazırlıklı oluyorsunuz allah korusun doğduğu zaman çeşitli senaryolarla karşı karşıya kalabilirdik ve eğer bilmeseydik nasıl bi yol izleyeceğimize özellikle bu dönemde karar veremez şaşırıp kalırdık, ikincisi sürekli gözlemlendiği için artısı oluyor, her seferinde diğer organlara bebeğimin gelişimine bakılıyordu mesela mesane doluyor mu bebekte idrar çıkışı var mı bunları gözlemledik vs sv yani bilmek her zaman iyidir bence, tıbba bu konuda güveniyorum.