Okumayageldim
Bende de böyle silik çıkmıştı hatta ben olabilir mi düşüncesiyle önce kan testi vermedim önce bir tane erken gebelik yaptım böyle silik çıktı sonra 2 tane de normal seninki gibi test aldım yine seninki gibiydi iki gün sonra acile gittiğimde kan testimde pozitif görünüyordu çok şükür şimdi 22+1 olduk inşallah Allah sizinde gönlünüze göre verir 🥰ben vardır diye umut ediyorum aynısı bende de oldu çünkü test bozuk mu falan diye çok düşünüp ikinciyi falan yapmıştım aynı gün