Zxcbmdmkd Merhaba kızlar ben 28 haftalık gebeyim doğum ocakta görünüyor ama eşimin işi dolayısıyla ocakta işe girdi çıktı yapacaklar sağlık sigortam olmasa napicam annelik hakkından faydalanabilirmiyim inşallah anlatabilmişimdir
ru_a6 Zxcbmdmkd analık sigortası diye bir şey duymuştum normal ssklı gibi muane olup doğum yapabiliyorsunuz bir de eşinizin sigortası sizin üzerinizden 3 ay sonra düşüyor 3 ay boyunca yararlanabiliyosunuz.Bebek zaten 18ine kadar devlet tarafından ssklı oluyor