Hastaneye yeni gelen Hatice hanimla başka hastanede beraberdik sonra bana o hastanenin yetersiz olduğunu heran doğumumun başlayacağını ve bebek için yetersiz oldugunu söyledi. Bende Kızılaya geldim bebek yoğun bakim ünitesi olduğu icin. Ilk doğumumu ayşe hanım gercekleştirdi. Tüm korkularimi sıfıra indirdi gerçekten. Dogumum cok guzel geçti ameliyathane gayet temiz ve yeterliydi. Ekip çok makaraydı doğum boyunca 1 hemşire sadece benim saçımı okşadı ne yalan söyliyim. Saglik problemim vardi sadece o konuda yetersiz kaldığını düşündüğüm için ve daha once hastaligimi da bildigi icin cem beye gectim simdi cem beyle devam ediyoruz bakalım