Herkese hayırlı sabahlar evet o gün geldiii bugun sabah 8 de yatışım yapılacak inşallah sezeryan doğum ile 2. Kızımı dünyaya getiricem allahın izniyle iyisiyle kötüsüyle bu süreç bitti diyebilirim aynı bedende son saatlerimiz gerçekten heyecan verici en az ilki kadar kaygılı ve stresliyim bi kızım da kapıda olucak bir sürü düşünceler aklımı yiyor uyku zaten sıfır umarım bugun öğleden sonra pozitif hikayemi yazmak nasip olur bana şans dileyin ve dua edin lütfen 😍🤲
Kalan herkeze güzel bir süreç ve sağlıklı doğumlar diliyorum 🫡🤚🤩